SafeGuard aftale Domino Systems

Safeguard

Maksimal oppetid og hurtig service

Med Domino Systems’ serviceaftale, SafeGuard, er du sikret maksimal oppetid og hurtig service.

Teknisk bemandet helpdesk
Vores erfaringer viser, at 30% af alle printstop skyldes operatørfejl eller ikke-produktionskritiske fejlmeddelelser, der med den rette viden hurtigt kan afhjælpes. Med adgang til teknisk bemandet helpdesk, der supporterer jeres operatører, kan I hurtigt genoptage produktionen.

Onsite service
Konstaterer helpdesk, at fejlen ikke kan afhjælpes over telefon, modtager I besøg af en tekniker. I slipper for ekstra gebyr for reservedele og tidsforbrug, da dette er inkluderet i aftalen.

Årlig optimeringsbesøg
For at sikre maksimal oppetid tilbydes I årligt optimeringsbesøg, hvor printkvalitet, stabilitet og sikkerhed gennemgås. Herved er der inkluderet en dokumentationsrapport med anbefalinger baseret på den nyeste viden.

Prioriteret tilkald
I tilbydes prioriteret tilkaldetid, hvor I garanteres at få besøg af en af vores teknikere inden for 24 timer.

DU FÅR BLANDT ANDET:

  • Teknisk bemandet Helpdesk
  • Onsite service inkl. arbejdstimer & kørsel
  • Reservedele
  • Årligt optimeringsbesøg
  • Prioriteret tilkald
  • Aktuel status og log via Domino Cloud
  • Mulighed for backup-printer

.

HENT DATABLAD