Service og Support
Service og support
Har du brug for hjælp?
Serviceafdelingen
Vores serviceafdeling står altid klar til at hjælpe ved driftsforstyrrelser samt besvare spørgsmål og yde support.
Kontakt vores serviceafdeling via knappen under eller ring på 70 20 64 35.
Alle henvendelser besvares inden for 2 timer mellem klokken 8-16 i hverdage. Henvendelser efter klokken 16 besvares senest kl. 9.00 dagen efter.
Fleksible serviceaftaler
Vi tilbyder fleksible serviceaftaler, der maksimerer jeres udbytte af printerne. Vi tilbyder flere forskellige niveauer af aftaler, der tager højde for jeres behov.
Sikkerhedsdatablade
Har du brug for information om indholdet i vores produkter? Indtast partnummer i første søgefelt for at finde det ønskede sikkerhedsblad, og vælg dernæst sprog i søgefeltet ved siden af.
Vi sammensætter
En løsning til jeres behov
Kundetilfredshed er et af vores vigtigste fokusområder. Vi leverer derfor ikke standardløsninger, men skræddersyer løsninger til vores kunders specifikke behov. Vi tilbyder, ud over teknologisk førende produkter, en lang række serviceydelser som eksempelvis fleksible servicekontrakter indeholdende overvågning via Domino Cloud, teknisk bemandet helpdesk og prioriteret tilkaldeservice samt finansiering og teknisk rådgivning til maskinbyggere.
Alle elementer af vores forretning drives naturligvis i overensstemmelse med sund forretningsskik og under hensyn til vores omgivelser.
Finansiering
Vi hjælper gerne med finansiering i forbindelse med køb af vores løsninger og kan blandt andet tilbyde traditionel leasing eller Pay per Code. Med Pay per Code betales en fast pris per mærket produkt, der inkluderer både forbrugsstoffer, reservedele og serviceudgifter.
Installation & træning
Korrekt installation og træning er altafgørende for, at man får glæde af sine printere. Det sørger vores dygtige og erfarne medarbejdere for. De installerer, kalibrerer og tilpasser printerne til produktionslinjen. Det sikrer, at operatørerne kan betjene printerne.
Vi sikrer en tryg overlevering ved altid at følge en fast procedure for installation og træning af operatører. Typisk gennemfører vi operatørtræning i forbindelse med installationen samt opfølgende uddannelse, så kodningen, mærkningen og etiketteringen kommer til at foregå så nemt som muligt. Efter endt operatørtræning står vi til rådighed på vores supportlinje.
Operatørkursus
Nye operatører kommer til og skal trænes, og eksisterende operatører kan opleve et behov for supplerende træning eller en dybere indsigt i produkterne. Vi tilbyder derfor løbende operatørkurser, der går i dybden med vores produkter. Det sætter kursisten i stand til at betjene produktet såsom at bytte en ny printer med en eksisterende og afhjælpe mindre driftsforstyrrelser.
OEM
Vi stiller dedikerede ressourcer til rådighed for vores OEM-partnere. Vores tekniske OEM-konsulent hjælper med support i forbindelse med integration til andre produkter.
Returordning for udtjente printere
Som en del af vores CSR-politik tilbyder vi at tage udtjente printere retur og sørge for, at de skrottes på forsvarlig vis. Kontakt vores serviceafdeling, hvis du ønsker at høre mere om denne mulighed.